Selasa, 06 September 2011

Lowongan Kerja Bogor Terbaru September 2011: Taman Safari Indonesia

Safari Indonesia (TSI) is an ex-situ conservation site which was inaugurated as a national tourism object on March 16, 1990 by Minister of Tourism, Post and Telecommunication, Soesilo Soedarman. the park located on the village Cibeureum – district Cisarua – Bogor – West Java, which is included on the buffer zone and non-agricultural cultivation area designated for the National Park Tourism Mount Gede Pangrango.

The park also located at an altitude of 1076 – 1416 on sea level, with average temperatures between 18-24′C. The park located on 20 km from the Bogor City, on 78 km from Jakarta City and on 80 km from Bandung. Functions of existance of TSI are: Ex-Situ Conservation Site, Education, Research and Recreation.

Lowongan Kerja Taman Safari Indonesia

Staff Personnel Administration
(West Java – Cisarua – Bogor)
Requirements:
* Male Height 170 cm Min
* Education Min D3 D1 Preferred
* Status Single
* Mastering Kumputer (Word, Excel, Internet)
* Understand Language Britain

Hotel Receptionis Officer
(West Java – Cisarua – Bogor)
Requirements:
* Min height 160 cm Women
* Min of Education High School Hospitality More preferable
* Can English is
* Status Single
* Able to operate Computer


Team Animal Medical Hospital
(West Java – Cisarua – Bogor)
Requirements:
* Male / Female
* Education min D3 Medical Veterinir
* Understand Language Britain
* Status Single

Administrative Staff
(West Java – Cisarua – Bogor)
Requirements:
* Women’s 160 cm Min Height
* Status Single
* Senior Secondary Education / D3 Accounting More preferable
* Able placed outside the City / Traveling between cities
* Understand Language Britain precedence

Paling Lambat 10 September 2011

0 komentar:

Posting Komentar

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | free samples without surveys